En dag att minnas #2

Lo's perpektiv.

Vi kom hem till killarna och Liam skyndade sig till Danielle för att hon vrickat foten rejält på dansen när hon skulle göra ett upphop. Jag ropade på Louis och han hjälpte Liam att bära Danielle in till soffan.
-Dan hur känns det?? frågade Liam.
-Det gör sjukt ont i min fot!
-Ska vi åka in till sjukhuset och kolla den??
-Okej..
Liam körde in henne och de kom hem två timmar senare.

Danielle's perpektiv.
Vi kom hem från sjukhuset och Liam hjälpte mig in. När vi kom in satt alla och titta på film
t.o.m Zayn och Steph. När Lo såg att vi kom in, sprang hon upp från Louis grep och
gav mig en kram.
- Hur mår du, vad sa de?? Frågade hon.
- De sa att jag inte kommer att kunna dansa på 4 veckor.
- 4 veckor?! Men hur ska jag klara mig utan dig??
- Det kommer du, det gör du alltid.  Vi gick in till de andra och de
gav mig en stor grupp kram och vi gick tillbaka till filmen.

Annas perspektiv.

Vi kollade på en romantisk/komedi/action film och Harry
gjorde det gamla " låtsas gäspa, lägga armen om en" tricket och jag spelade
med, jag lutade mig mot honom och önskade att jag kunde stanna så
här för evigt. Men jag fattade att det inte gick.
Efter en stund så ser vi att Lo reser sig hastigt och går fram till Danielle och Liam
som precis kommit hem från sjukhuset.
De kommer in till oss och vi reser oss upp och ger henne en stor gripp kram.
Vi sitter en stund efter det och kollar på kollar på filmen sen så går Anja och Niall upp följd av
Danielle och Liam.
Jag, Harry, Zayn, Steph, Lo, Louis och kollar klart på filmen, sen går
vi upp och lägger oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0