En dag att minnas #5

Annas perspektiv.

- Jag hatar att flyga, viskade jag till Harry när vi skulle lyfta.
- Det är ingen fara, viskade han tillbaka.
Jag höll honom hårt i handen och blundade.
Det skulle ta 9 timmar till florida, men det kändes kortare.
Jag somnade på hans axel och när han väckte mig så såg jag att vi var de enda som var kvar
på planet.
- Hej, säger han med sin gyllene röst.
- Vi måste gå nu.
Vi reser oss upp och tar ner vårat hand baggage när jag snubblar och landar med handen på hans bröst och han fångar mig perfekt , våra läppar är millimeter ifrån varandra.
Han ska precis kyssa mig när louis sticker in huvudet och kollar på oss och flinar.
- Kommer ni eller störde jag något, frågar han flinande.
- Vi är på väg, svarar jag.
Louis perpektiv.

När jag skulle kolla om Harry väckt Anna än så tror jag att jag gick in när de skulle kyssas.
- Hur går det med Anja? frågade jag Niall när han och jag skulle hämta mini bussen.
- Ja... Jag ska fria till henne, svarade han.
Jag gapade, försökte få in det han precis sagt.
- Va, grattis! När tänker du göra det?
- Jag tänkte att imorgon går vi till stranden och har en picnik och kollar på stjärnorna, sen efter en stund
kommer ni killar och sjunger Marry you och då går jag ner på knä och ställer frågan, blir det bra?
- Niall det blir hur grymt som helst.
Ännu ett kort kapitel men är fortfarande i spanien skriver mer sen;)


Kommentarer
Postat av: Ella

Du skriver skiiit bra ju! Blir mer och mer spännande varje gång! Hoppas att du har det skönt i Spanien! xD

2012-06-19 @ 18:05:12
URL: http://whymefanfic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0