En dag att minnas #4

Harrys perpektiv

Vi satt i köket och kollade på ställen utomland när Zayn pekar på skärmen och läser högt:
Hej Liam, Zayn, Louis, Harry och Niall.
Om tre dagar åker ni till USA och ska göra intervjuer.
MVH Paul.

- Va??!!! Säger tjejerna i mun.
- Måste ni? Frågar Anna.
- Ja, sorry gullet, svarar jag och ger henne en puss på pannan och kramar hennes axel.


Nialls perpektiv.

- Vi kan ju alltid fråga om ni kan följa med, om ni vill, säger louis.

- Jag ringer och frågar säger jag.
Jag tar upp mobilen och ringer Paul, jag går ut och stänger dörren efter mig.

När jag kommer in tittar alla på mig med spända blickar.
- Ni får!!

Anja spinger fram till mig och drar in mig i en tajt kram, jag lyfter upp henne i ett varv innan jag ställer henne ner och kysser henne.




Hej sorry för sån dålig uppdatering och en sån kort text är i spanien och min mamma är i sverige så det blir lite sådär med uppdatering.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0