En dag att minnas #3

Stephenis perspektiv.

Jag vaknade av värsta migränen och upp för att ta en
Huvudvärks tablett. När jag känner hur bubblar till i magen och hur det sen
kommer upp i munen. Jag springer in på toan och stänger efter mig.
Jag kräker och kräker och jag mår ännu mer illa för att jag kräker.
Jag hör hur dörren öppnas och att någon håller upp mitt hår.
Anjas perspektiv.

Jag vaknar av att jag hör något från badrummet, jag drar påmina mjukis och
sätter på mitt linne. Jag går till badrummet och hör nu att det är någon som
kräker, jag öppnar dörren och ser att Steph sitter på knä och lutar sig över toan.
Jag går fram och håller upp hennes hår och när hon är klar säger hon tack, jag säger
att det behöver hon inte tacka för och ger henne ett glas vatten och en " alvedon".
Jag hjälper henne tillbaka till sängen och lägger en handduk på säng gavlen och en hink
Vid sidan av sängen.
Hon somnar direkt.
Jag väcker Zayn och berättar vad som hänt och han vänder sug om och pussar henne
På kinden och han säger att han ska ta hand om henne.
Nialls perpektiv.

Jag vaknar av att jag känner hur täcket dras av mig och en puss på kinden.
Jag öppnar mina ögon och ser att Anja sitter framför mig och tittar på mig med hennes
vackra blå ögon och blicken som bara hon kan ge.
- Godmorgon, säger jag.
- Godmorgon sömntutta, klockan är halv elva och frukosten står på bordet där nere, sa
Anja. Jag nickade och drog in henne i en kram, vi hörde hur Zayn ropade:
Väckte du honom eller?
- Ja, vi är på väg! Svarade jag.
Jag gav Anja en kyss och hon gav mig min töja och mjukis. Sen gick vi ner hand i hand.

Kommentarer
Postat av: Anna

najs! mer :D

2012-06-03 @ 17:09:43
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Ella

Jätte bra! Meeer!

2012-06-08 @ 16:24:31
URL: http://whymefanfic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0