En dag att minnas #1

Handlingen, Anja berättar.
Jag har precis flyttat till en fyra i london med mina två bästa tjejkompisar Anna och Lo,
den är jätte fin och det behöver bara målas om i två av rummen och byta skåp i badrummen annars är allt skit snyggt. vi har fortfarande massa lådor över allt och vi sover i vardags rummet för att våra sängar har inte kommit än. Jag heter Anja och är 20 år, Lo(lovisa) är 19 och Anna är 19.

Annas perpektiv.
Vi kom hem från träningen svettiga som bara den.
-Shit asså vad det passet var jobbigt! hör jag Anja säga från badrummet.
-Aa som fan, instämde lo.
Vi dushade och klädde på oss våra party kläder, sen körde jag oss till MAMBO'S, vårat älskling ställe att äta på sen åkte vi till Sarantola, det bästa party stället som fanns.
Den var stor med strålkastare utanför och man måste vara med på listan för att komma in och vi är alltid det för att Lo's pappa äger stället.
Det var varmt och trångt fast vi kom fram till baren och träffade några killar som två jag kände och en som var Anjas kille.
Vi dansade intensivt och Harry var med mig hela tiden.
-Du är fan den snyggaste här ikväll Anna! Sa Harry i mitt öraoch jag fnissade och sa att han var den snyggaste han med.

Anjas perspektiv.

Jag var med Niall för det mesta i soffan för att han var ingen stor dansare.
Klockan började närma sig kvart i tre så åkte vi alla hem till killarna.
De både i ett hus som var två och en halv plans.
Den låg lite utanför stan för att killarna ska få vara lite privata.
Lo hade varit med louis och liam hela kvällen och kramat och hängt på dem.
Alla tre följde med dem hem och jag sov som vanligt med Niall i hans dubbel säng och Anna och Harry sov tillsammans(^^). Lo och louis sommnade på den stora runda soffan. Zayn sov över hos Stephanie. Och Danielle kom över och sov med Liam.

Lo's perspektiv.

Jag vaknade bredvid Louis fina ansikte.
Jag gick upp för att sätta kaffe och fixa frukost. Jag lånade louis tröja som var alldeles för stor och gick in i köket och satte på kaffe.
Tio minuter kommer Anja med Niall som håller om henne, de hjälper mig att ställa fram frukost.
efter en liten stund väcker vi alla för att frukosten är klar.
Louis sätter bredvid mig. Efter frukosten måste Jag och Danielle sticka till träning av X-factor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0